سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات فوتسال از شب شنبه در سالن ورزشی شهید کاظمی سقز آغاز شد که در بازی اول تیم کالای ورزشی 'نایک' 3بر1 تیم موبایل 'فربود' را شکست داد، در بازی دوم تیم پارچه سرای 'دیلان' با نتیجه 4 بر3 از صرافی 'رستمی' را بُرد و در بازی پایانی 'همیاران سلامت' با نتیجه 4بر3 تیم 'چوبینه' را شکست داد.
فرزاد خاکی افزود: امشب این رقابت ها با بازی تیم های فرش 'حجازی' و لوازم خیاطی 'روحی'، بازرگانی 'نوآوران' و آسانسور ایمنی، موبایل فربود وصرافی رستمی ادامه خواده داشت.
وی اضافه کرد: در این مسابقات تیم های موبایل فربود، کالای ورزشی نایک، بلوریجات دیلان، صرافی رستمی، چوبینه، همیاران سلامت، لوازم خیاطی روحی، فرش حجازی و بازرگانی نوآوران در 2گروه 4 تیمی و یک گروه3 تیمی به مدت 10 شب در سالن ورزشی شهید کاظمی باهم به رقابت می پردازند.
او با بیان اینکه بیش از یک هزار و 200 نفر در حوزه فوتسال و فوتبال در این شهرستان فعالیت می کنند، اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان، با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال این شهرستان در حال برگزاری است.

**برگزاری اردوی تیم موی تای استان کردستان برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی
سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز همچنین گفت: اردوی تیم موی تای استان کردستان برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی یک ماه است که به صورت حرفه ای در سالن ورزشی ریاست جمهوری این شهرستان در حال برگزاری است.
فرزاد خاکی اظهار کرد: این تیم، منتخبی از ورزشکاران برتر استان کردستان از شهرهای سنندج، کامیاران، بیجار، دیواندره و سقز است که به سرپرستی بهنام بابامیری از موی تاکاران سقزی مشغول تمرین هستند.
وی هم هدف از این تمرین ها را ، حضوری مقتدرانه و درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی برشمرد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/ 3020
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.