استاندار کردستان در جلسه ستاد راهیان‌ نور استان، گفت: زائران راهیان نور، سفیر امنیت کردستان خواهند بود.

به گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در این جلسه از انقلاب اسلامی ایران و اتفاقات قبل و بعد از پیروزی آن به عنوان ابتکارات منحصر به فردی نام برد که در تمام دنیا بی‌نظیر است.

وی اظهار داشت: جنگ فی‌النفسه پدیده زشتی است اما از دل این زشتی پدیده‌های کم‌نظیر و منحصر به فردی ایجاد کردیم که راهیان نور یکی از منحصربه فردترین زیبایی‌های خلق شده از جنگ است.

زاهدی خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم جای دیگری از دنیا، مردم این‌گونه با اشتیاق به مناطق عملیاتی جنگ سفر کنند تا از نزدیک با موقعیت و شرایط آن زمان آشنا شوند.

استاندار با استناد به سخنان رهبر انقلاب درباره اهمیت انتقال تاریخ به نسل‌های آینده افزود: یک یا دو نسل دوران دفاع مقدس را به یاد دارند و این وظیفه ماست که به نسل‌های آینده بگوییم چه رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی شده تا امروز ما بتوانیم در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

زاهدی متذکر شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و همه مسئولان استان موظف‌اند همکاری لازم را داشته باشند تا کردستان میزبان خوبی برای زائران راهیان نور باشد.

وی در پایان یادآور شد: زائران راهیان نور در سفر به کردستان علاوه بر آشنا شدن با یادمان‌های شهدا در استان، سفیران خوبی برای امنیت و زیبایی‌های کردستان خواهند شد.

شایان ذکر است، استان کردستان جزو استان‌هایی است که هم میزبان است، هم مهمان و سال 95 میزبان 350 هزار زائر بوده و 25 هزار نفر نیز به مناطق مختلف اعزام کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.