به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج افزود: دشمنان از جنگ رودررو با کشورمان، ناامید شده اند بنابراین به فکر نفوذ و نابودی جامعه از طریق سلاح نرم و تهاجم فرهنگی هستند.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال گمراه کردن جوانان است اضافه کرد: جامعه و به ویژه نسل جوان، با پیروی از آموزه های دینی، خود را در مقابل فریب دشمنان مصون کنند.
امام جمعه سنندج در ادامه به سالگرد آزادی خرمشهر اشاره و اظهار کرد: دشمن بعثی به قوای نظامی خود مغرور بوده و تصور نابودی و تصرف نظام نوپای اسلامی را داشت اما با امداد خدا و شجاعت رزمندگان، دشمن ناکام ماند.
ماموستا خدایی افزود: نیروهای نظامی و مردمی کشورمان، با مردانگی و نیروی ایمان، توانستند خرمشهر را آزاد کرده و دشمن را خجالت زده کنند؛ آنچنانکه این حماسه در تاریخ فراموش نخواهد شد.
وی در ادامه سخنان خود، به حلول ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: آنانکه استقبال شایسته ای از این ماه مبارک، داشته باشند و خود را از محرمات، دور نگه دارند، سعادتمند خواهند شد.
ماموستا خدایی با بیان اینکه همگی باید نسبت به روزه احساس مسئولیت کنیم افزود: کسانی که به هر دلیل توان روزه گرفتن را ندارند، نباید آشکارا روزه خواری کنند؛ چرا که بی حرمتی به این ماه و اهل صیام است.
مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز به مناسب سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، در سخنانی، وحدت را عامل اصلی پایداری امنیت در کشور دانست و خواستار انسجام و یکپارچگی قومیت ها، مذاهب و اقشار مختلف مردم در پاسداری از تمامیت ارضی کشور شد.
رزمندگان ایران اسلامی سوم خرداد سال 61، در عملیات بیت‌المقدس، خرمشهر را پس از ۵۷۸ روز اشغال، از تصرف دشمن بعثی آزاد کردند.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.