به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، عصر سه شنبه در دیدار با فعالان حوزه مهدویت و هیئات مذهبی استان افزود: بسیاری از علمای اهل سنت در کتب مشهور خود موعود آخرالزمان را از فرزندان پیامبر(ص) نقل کرده اند و مشخصات ظاهری وی را هم نقل کرده اند.
به گفته وی، تفکر سفیانی در طول تاریخ ادامه دار بوده و با توجه به اینکه این تفکر مسموم رهرو افکار اسرائیل و مسیحیت است در همه ادوار مقابل اسلام ایستاده گی کرده است.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه ظهور حضرت مهدی(عج) به همه انبیا بشارت داده شده است افزود: حاکم شدن امنیت و رفاه بر جهان، از بین رفتن فقر، گشوده شدن برکت های زمین و آسمان از ویژگی دوران پس از ظهور است.
آیت الله شاهرودی با بیان اینکه اسلام دینی جهانی برای همه بشریت است افزود: همه اعتقاد دارند باید زمانی برسد که همه ظالمین و کسانیکه به مردم ظلم می کنند از بین بروند و این تفکر به انتظار فرج تبدیل منتهی می شود.
به گفته وی، آینده جهان در بین ادیان ابراهیمی به صورت جدی مطرح شده است و هریک از ادیان و مکاتب فلسفی به فراخور نگاه خود به موضوع آینده بشر و مهدویت می نگرند و به دنبال برقراری یک وضعیت ایده آل در جهان هستند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه معرفت افزایی و بالا رفتن معرفت دینی در جامعه از شرایط ظهور حجت خداوند است.
آیت الله شاهرودی گفت: شعبان ماه رسول الله و شب برات مقدمه ورود به ماه رمضان است و تقویت تقوی از مهمترین اهداف و برکات ماه های رجب، شعبان و رمضان است.
وی با بیان اینکه تقوی اگر تقویت شود درهای برکت آسمان و زمین به روی انسان گشوده می شود افزود: عملیات پایانی مهدیه سنندج پایان یافته و این مکان معنوی ارزشمند در روز نیمه شعبان افتتاح می شود.
3034/ 3020
** خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.