به گزارش ایرنا از روابط عمومی ورزش و جوانان مسابقات کاراته جایزه بزرگ حرفه ای قهرمان قهرمانان سبک دای دوجوکو کشور در قزوین برگزار شد و تیم کردستان موفق شد در مجموع سه رده سنی بر سکوی دوم رقابت قرار گیرد.
رقابت های جایزه بزرگ حرفه ای قهرمان قهرمانان کاراته سبک دای دوجوکو در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور طی روزهای هفت و هشت اردیبهشت به میزبانی استان قزوین برگزار شد.
در این رقابت ها 131 کاراته کا در قالب 11 تیم از 10 استان کشور حضور داشتند و رقابت های خود را در اوزان مختلف طی دو روز در سالن ورزشی پیامبر اعظم شهرستان ابیک قزوین برگزار کردند.
تیم کردستان به سر مربیگری مصطفی کمره یی در مسابقات کاراته جایزه بزرگ سبک دای دوجوکو شرکت کرد و با کسب پنج مدال طلا ، شش نقره و هشت نشان برنز موفق شد مقام اول رده سنی نوجوانان و نائب قهرمانی مجموع رده ها را کسب کند.
در رده سنی نوجوانان، سوران شیری و مارتیا حسین پناهی توانستند نشان طلا را از آن خود کنند و زانکو اصلانی و محمد خدا کرمی دوم و صاحب نشان نقره شدند.
همچنین آرمین لطفی زر، هیوا عظیمی، ژیار زندی و ساسان حبیبی نیز مقام سوم را بدست آوردند.
در رده سنی جوانان، مبین احمدی و نوید سیف پناهی موفق به کسب نشان طلا شدند، ادیب امینی، مبین زندی و ساریا خورشیدی مدال نقره بدست آوردند و سوران شریعتی، ادیب نوریان، یاسین صفیاری و هیمن قبادی در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در رده سنی بزرگسالان، میلاد زندی نشان طلا را بر گردن آویخت و یزدان الله مرادی نیز نشان نقره را کسب کرد.
در نتیجه تیمی، کردستان در رده سنی جوانان بر سکوی نخست ایستاد و کاپ اخلاق را دریافت کرد و در مجموع تمامی رده های سنی عنوان دوم تیمی را به خود اختصاص داد.
امید زندیانی، شعیب حسین پناهی و مظفر زندی مربیگری تیم های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان کردستان را بر عهده داشتند.

** آغاز مسابقات فوتسال بزرگسالان مناطق کشور با حضور 2 نماینده کردستان
مسابقات فوتسال بزرگسالان مناطق کشور از روز دوشنبه 11 اردیبهشت با حضور پنج تیم به میزبانی شهر خرم آباد برگزار می شود.
2 تیم شهرداری مریوان و چاپ گلی سنندج نیز از جمله شرکت کنندگان در این رقابت ها هستند.
تیم های سن شا لرستان، پلیمر کرمانشاه و استقلال خمین، دیگر تیم های شرکت کننده در مسابقات فوستال بزرگسالان مناطق کشور هستند.
با توجه به قرعه کشی انجام شده شهرداری مریوان و چاپ گلی سنندج در نخستین بازی روز 11 اردیبهشت ماه، ساعت 16 به مصاف هم می روند.
این مسابقات با شرکت 28 تیم در پنج گروه به صورت منطقه ای و مجتمع برگزار خواهد شد که تیم های اول و دوم به مرحله دوم رقابت ها راه خواهند یافت.
مرحله دوم رقابت ها با حضور 10 تیم صعود کننده در 2 گروه پنج تیمی برگزار می شود که در پایان، تیم های اول و دوم هر گروه به رقابت های لیگ دسته دوم کشور صعود می کنند.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.