به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه چهارشنبه در نشست تخصصی ائمه جمعه و جماعت استان در سنندج افزود: حضور همه مردم در پای صندوق های رای نشانه دمکراسی نظام ایرانی اسلامی است.
وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم بوده و مشارکت مردم نشان می دهد که مردم چقدر با نظام هماهنگ و همراه هستند گفت: برگزاری انتخابات نشانه دمکراسی مردم است و در ایران نسبت به دیگر کشورها مشارکت و حضور در این رویداد مهم بالاتر است.
نماینده ولی فقیه درکردستان اظهار کرد: غرب و سایر نظام های استکباری تلاش می کنند که میزان حضور مردم در انتخابات کم شده و مردم در این عرصه حضور پیدا نکنند اما مردم مثل همیشه این بار نیز با حضور حداکثری خود بینی دشمنان را به خاک می مالند.
به گفته وی آبادانی شهرها و روستاها با تصمیمات شوراها انجام می شود از این رو مردم باید سعی کنند افرادی آگاه و آشنا با مسائل انتخاب شوند.
وی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری افزود: برای ریاست جمهوری باید فردی دلسوز برای مردم انتخاب شود که به مسائل داخلی و ظرفیت های کشور توجه داشته باشد ومتکی به خارج نبوده و بتواند با مدیریت منابع انسانی و مادی ایران مشکل مردم را حل کند.
آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه گفت: نظام ما به همه مسلمانان عزت داده و یک پشتوانه علمی برای همه مسلمانان به شمار می رود و مردم نیز براساس این عزت و شرافت که دارند از اسلام و نظام دفاع می کنند.
وی بیان کرد: تمام افتخار ما این است که تکنولوژی هسته ای ایران تماما بومی بوده و ساخته دست دانشمندان کشورمان است و اینکه همه کشورهای دیگر در بحث هسته ای از ایران کمک می گیرند یک افتخار است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.