سرهنگ محمدصادق پیروزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی گزارشات مردمی در خصوص انبار آرد یارانه ایی در یکی از مناطق شهرستان و بارگیری آن به سمت خارج از بیجار، پلیس امنیت و اطلاعات، نماینده فرماندار، نماینده تعزیرات حکومتی و هوشیاری ماموران پاسگاه انتظامی نجف آباد، این میزان آراد قاچاق کشف و توقیف شد.

وی افزود: ۳۹۵ کیسه آرد یارانه ای که باید در یکی از حوزه های شهرستان توزیع می شد، به صورت غیرقانونی و قاچاق، در یک کامیون ۱۰ تن و به سمت شهرستان دیواندره بارگیری شده بود.

فرمانده انتظامی بیجار با اشاره به اینکه راننده کامیون در این خصوص بازداشت شد، اضافه کرد: با توجه به حجم و میزان این محموله، بدون شک افراد زیادی در این خصوص مشارکت دارند و تحقیقات در این خصوص آغاز شده که به محض مشخص شدن ابعاد آن، به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

او یادآور شد: گزارشات مردمی همواره یاری رسان نیروهای انتظامی و امنیتی در حوزه حراست و پاسداری از منافع ملی و ملت جمهوری اسلامی است که در این مورد هم از همکاری مردم قدردانی می‌کنیم.

سرهنگ پیروزی تاکید کرد: آردهای کشف شده در حال حاضر تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان است و پرونده این تخلف پس از تکمیل به همراه متهم به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.