جواد عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته امداد در ماه پر خیر و برکت رمضان طرح طبخ غذای گرم به صورت روزانه را در دستور کار دارد.

وی افزود: مطابق برنامه ریزی های انجام شده روزانه یک هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان حاشیه شهری و روستاهای محروم با همیاری مردم و خیرین توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم و گستردگی این برنامه و برگزاری همزمان برنامه‌های حامی یابی و طرح مفتاح الجنه (بازدید و سرکشی از نیازمندان) به همکاری و مساعدت همشهریان، خیرین نیک اندیش نیاز است تا در این ماه پر فضیلت، اندکی از آلام و دغدغه نیازمندان را کاهش دهیم.

رییس کمیته امداد بیجار یادآور شد: حامی یابی برای ایتام و طرح محسنین و همچنین کمک به خانوارهای دارای بیمار صعب العلاج، با پرداخت حداقل ۲۰۰ هزار ریال در ماه، یکی از طرح‌های مورد نظر در ماه مبارک رمضان است.

او تاکید کرد: طرح مفتاح الجنه (بازدید و سرکشی به منازل نیازمندان به همراه مسوولین) نیز به تعداد ۲۰۰ خانواده با اولویت خانواده‌های عائله مند دارای ایتام، زمین گیر و بیماران صعب العلاج نیز از دیگر طرح‌های اجرایی این ماه خواهد بود.

عزیزی گفت: همشهریان گرامی جهت مشارکت در این برنامه ها و طرح‌های حمایتی کمیته امداد بیجار، می‌توانند از طریق روش های غیر حضوری در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.