سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان روز جمعه اظهار داشت: ممنوعیت جابجایی وسایل منزل از ۲۹ اسفند پارسال آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز سال جدید ادامه دارد بنابراین هرگونه اسباب کشی صرفا باید با مجوز کلانتری یا پاسگاه محل سکونت باشد.
وی ضمن تاکید بر اینکه افراد بدلیل شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند، افزود: پلیس در نوروز امسال علاوه بر تامین امنیت مردم که وظیفه ذاتی آن است در راستای تامین سلامت افراد جامعه هم در کنار سازمان‌ها و نهادهایی که این روزها سخت در تلاش هستند از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه برخی از شهروندان هشدارهای پلیس و عوامل کادر درمانی را جدی نگرفتند، اضافه کرد: درخواست ما از مردم خودداری از سفرهای غیرضروری و ماندن در خانه برای قطع زنجیره ویروس کرونا است.

وی یادآور شد: این روزها که کادر پزشکی و درمانی درگیر بیماران کرونایی هستند بیایید با برخی حرکات ایذایی و حضور در تجمعات، زحمات شان را چند برابر نکنیم.

وی یادآور شد: با وجود توصیه‌ها و تاکیدات متعددی که از طریق رسانه‌های جمعی مبنی بر عدم تجمع به بهانه برگزاری جشن‌ها و مراسم پایان سال بدلیل شیوع کرونا داده شد اما برخی این تذکرات را جدی نگرفته و با برپایی تجمع به بهانه مراسم چهارشنبه آخر سال و شب نوروز موجب نارضایتی مردم را فراهم کردند.

سرهنگ حیدریان با بیان اینکه مردم ما مردمی قانونمند و پایبند به اصول اخلاقی هستند، تاکید کرد: به جز عده‌ای قلیل، همه شهروندان تذکرات عوامل کادر پزشکی و درمانی را رعایت کرده و در خانه ماندند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با تاکید بر تشدید طرح زوج و فرد تردد خودروها در شهر سنندج گفت: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.