به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی در جریان دیدار با جمعی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری آنچه که به عنوان هدف اصلی و سرلوحه کار قرار داشته و دارد، خدمت صادقانه به شهر و رونق و آبادانی آن بوده است.

وی خدمت رسانی به مردم را بهترین راه برای قدردانی از نعمت های انقلاب اسلامی دانست و خطاب به مسئولین حاظر در جلسه عنوان کرد: این انقلاب، با خواست خدا و اتحاد مردم و حرکت واحد آنها پشت سر امام (ره) به پیروزی رسید و لذا این مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید هرچه در توان داریم برای رضایت مردم، که سبب رضایت الهی نیز می شود، گام برداریم، لذا عملکردها به گونه ای باشند که مردم به نظام و انقلاب اسلامی بدبین نشوند و در این راستا خدمت به مردم بهترین راه برای قدردانی از نعمتهای انقلاب است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: استان کردستان دارای یک سری سرمایه و پتانسیل‌های است که می‌تواند مبنای توسعه در استان قرار گیرد.

وی افزود: برای بهره برداری از تمامی سرمایه‌های انسانی و طبیعی در استان کردستان، باید نسخه واحدی داشت تا بتوان این استان را به استانی توسعه یافته تبدیل کرد.

وی ضمن تقدیر از اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص خطرات شیوع کرونا، تأکید کرد: مردم از مسئولین توقع کار مضاعف دارند و باید از تمام کسانی که در راستای خدمت به بیماران و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تلاش می‌کنند به صورت ویژه تشکر کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه از مردم درخواست کرد که در این ایام در خانه بمانند و به توصیه مسئولان گوش دهند و نکات بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه آنچه که امروز برای تمای مدیران اهمیت دارد خدمت صادقانه به مردم است گفت: مردم مسولین را از خودشان می‌دانند و از آن انتظار خدمت دارند و ما نیز در همین راستا باید به شهروندان خدمت کنیم.

در پایان هر کدام از اعضای شورای اعتلاف نیروهای انقلابی به بحث در مورد مسائل مربوطه پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1386084
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.