به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، لقمان حیدری اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان و استان و همچنین مصوبه ستاد بحران در خصوص مقابله با ویروس کرونا، شب گذشته با همکاری مراجع قضایی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت، تمامی وانت بارهای ثابت و سیار جمع آوری و به پارکنیگ منتقل شد.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا و توصیه پزشکان عرضه قلیان و مواد خوارکی در معابر شهری بسیار خطرناک و بر تعطیلی این مکان‌ها تاکید داشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ادامه داد: وانت بارها و کافه‌های ثابت و سیار در میدان گاز یکی از مکان‌هایی است که در سطح شهر اقدام به عرضه قلیان می‌کردند و از لحاظ بهداشتی وضعیت مناسبی نداشتند.

حیدری یادآور شد: در راستای مقابله با ویروس کرونا و همچنین اقدامات پیشگیرانه موضوع جمع آوری این وانت بارها در مسیر میدان گاز در جلسه شورای تامین شهرستان مطرح و پس از تصویب در این شورا در شورای تامین استان و همچنین در ستاد بحران هم مصوب شد.

وی بیان کرد: عصر روز گذشته جلسه هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط نظیر مراجع قضایی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، مرکز بهداشت در خصوص جمع آوری این وانت بارها در دفتر شهردار برگزار شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: شب گذشته به تمامی این دستفروشان در این مسیر تذکرات لازم مبنی بر جمع آوری و تخلیه مسیر میدان گاز توسط نیروهای اجراییات شهرداری منطقه یک و سه داده شد.

حیدری از تمامی دستگاه‌هایی که در اجرای طرح جمع آوری دستفروشان این مسیر شهرداری را یاری کردند تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: برخی از دستفروشان در این مسیر دواطلبانه نسبت به جمع آوری وانت بارهای خود اقدام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1375863
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.