به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان شامگاه سه شنبه در همایش پرچمداران انقلاب و وحدت با اشاره به اینکه دهه فجر امسال رنگ و بوی شهید حاج قاسم سلیمانی را دارد، اظهار داشت: باید بستری را ایجاد کنیم تا خدمات نظام برای مردم تشریح شود.

وی با بیان اینکه سال آینده تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند، افزود: اکثر پروژه های نیمه تکمیل شهرستان نیز به اتمام رسیده و در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسند.

فرماندار شهرستان دیواندره ادامه داد: همچنین در بحث رونق تولید و اشتغال رتبه اول استان را داریم و توانسته ایم از تسهیلات کم بهره اشتغالزایی برای رونق تولید و اشتغال در شهرستان بویژه روستاها، بیشترین استفاده را ببریم.

توان با اشاره به اینکه پنج سایت مخابراتی در این ایام افتتاح و ۱۵ سایت دیگر نیز در شهرستان در حال اجرا است، یادآور شد: همچنین احداث ۳۷ مدرسه در سال جاری شروع شد که تعدادی از این پروژه ها به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات تجلی وحدت و انسجام ملی است، بیان کرد: بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهیا شده و انشاالله شاهد حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

فرماندار دیواندره با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو را در نهایت امنیت، سلامت و رعایت اصل بی طرفی برگزار می کنیم، گفت: تلاش همه ما باید جلب مشارکت گسترده تر مردم در این انتخابات باشد.

توان با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه با مشارکت حداکثری مردم امکان پذیر است، اظهار داشت: در نظام اسلامی ایران، انتخابات یکی از شاخص های مهم مردم سالاری دینی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1345176
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.