به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج،  بهمن مرادنیا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار داشت: سال گذشته امور اجتماعی استانداری کردستان در راستای تخصیص اعتبار برای هوشمندسازی برخی مدارس کمک شایانی انجام داد و امسال نیز در صورت امکان می‌تواند در این راستا قدم بردارد.

وی افزود: در صورتیکه امور اجتماعی و فرهنگی استانداری امسال نیز برای تجهیز مدارس کمک می‌کند باید نیازسنجی لازم در این راستا را انجام دهد و براساس نیاز مدارس به کمک و تجهیز مدارس بپردازد.

استاندار کردستان همچنین تدوین سند تحول بنیادین و اجرای آن در استان را اقدامی ارزشمند برشمرد و یادآور شد: باید سهم استان در راستای اجرای این سند پیگیری و برنامه‌ریزی لازم برای این مهم انجام پذیرد.

مرادنیا اضافه کرد: اجرای سند تحول بنیادین در کردستان همکاری و تلاش همکاران آموزش و پرورش استان کردستان را می‌طلبد و باید در این راستا نهایت تلاش صورت گیرد.

وی اعلام کرد: همه ما به آموزش و پرورش مدیونیم و باید تا جایی که امکان دارد این نهاد را در توسعه و تقویت تجهیزات و امکانات کمک کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان نیز در این جلسه افزود: سال گذشته 4 میلیارد و 600 میلیون تومان  بابت هوشمندسازی مدارس استان از سوی امور اجتماعی استانداری کردستان هزینه شد.

فرانک قدسی بیان کرد: این میزان اعتبار تخصیصی منجر به هوشمندسازی ۱۱۸  مدرسه استان شد و امسال نیز سعی براین است تا به توسعه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کارودانش کمک کنیم.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1305433
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.