آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز شنبه در جلسه شورای توسعه استان که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: تقویت تولید از مباحث حائز اهمیت در کردستان است ولی توزیع ثروت مهم‌تر است چراکه این مهم افزایش درآمد سرانه را به دنبال خواهد داشت

وی گفت: انتظار داریم در مدت باقی مانده دولت تدبیر و امید، توسعه کردستان با اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاثیرگذار آن سرعت بگیرد البته در حوزه‌هایی مختلف کارهای ارزشمند و خدمات مطلوبی انجام و پروژه های زیادی اجرا شده است.  

نماینده ولی فقیه در کردستان بر عملیاتی کردن پروژه‌های حوزه آب در این استان تاکید کرد و افزود: می‌طلبد در مسیر توسعه،  رفع موانع و بسترسازی برای حضور مردم نیز از سوی مسئولان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با تاکید بر اندیشیدن فکر اساسی برای اشتغال پایدار مرزنشینان اضافه کرد: باید بخش صادرات در مرزهای کردستان پررنگ‌تر شود چرا که فعالیت مرزی منافع بیشتری برای کشور و به تبع استان دارد.

وی با بیان اینکه اکنون تنها از یک دهم ظرفیت بخش شیلات استان استفاده می‌شود در حالیکه قابلیت توسعه بیشتر آن وجود دارد، یادآور شد: این استان در خصوص تولید و صادرات گوشت قرمز و سفید هم دارای ظرفیت فراوانی است و نیاز است پروژه‌های خاصی در این بخش اجرایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.