فرماندار سروآباد در حاشیه مراسم افتتاح این طرح اظهار داشت: برای اجرای این طرح و شروع عملیات اجرایی طرح دیگر در مجموع بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. .

کامیار میرزایی گفت: امروز کلنگ احداث مجتمع توریستی اقامتی و بوم گردی شه م متعلق به دکتر اسکندر مرادی در حاشیه رودخانه سیروان روستای دورود به زمین زده شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح پنج میلیارد ریال تسهیلات و سه میلیارد ریال آورده شخصی در نظر گرفته شده و تا پایان سالجاری ساخته شده و به بهره برداری خواهد رسید.

میرزایی یادآور شد: افتتاح پروژه آسفالت روستای رزاب بخش مرکزی به طول ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع از محل اعتبارات دهیاری، مشارکت مردمی و بنیاد مسکن دیگر طرحی است که بهره برداری از آن امروز آغاز شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح ۹۰۰ تن قیر که با مساعدت نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس تامین شده بود مصرف شد و عملیات زیرسازی آن توسط دهیاری و آسفالت آن به همت بنیاد مسکن با بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

معاون سیاسی استاندار کردستان به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر با ۲ خانواده شهید و جانباز در روستای رزاب و شهر سروآباد دیدار و گفت و گو کرد.

حسین خوش اقبال در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان انقلاب اسلامی تاکید کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهدای سرافراز است.

شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد از دیگر برنامه های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در سفر به این شهرستان بود.

در گرامیداشت هفته دولت تعداد ۳۶ طرح و پروژه در شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال در بخش های عمرانی، راه، آبرسانی، ورزشی، ‌گاز رسانی، خدماتی، برق رسانی و کشاورزی با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.