مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر مشترکی که زیر الگوی تعیین شده، آب مصرف کند به ازای هر مترمکعب یک هزار و ۶۰۰ ریال در قبض بعدی تخفیف می گیرد.

ادریس شریفی متوسط مصرف آب در ماه را برای مشترکان خانگی ۱۵ مترمکعب اعلام کرد و افزود: هر سال با همکاری بانک مسکن به منظور فرهنگ سازی مصرف صحیح آب و تقویت مسئولیت های اجتماعی شهروندان، طی مراسمی از مشترکان کم مصرف تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مصرف آب بها مشترکان پرمصرف به صورت تصاعدی محاسبه می‌شود، یادآور شد: به ازای هر مترمکعب بالاتر از الگوی مصرف، ۱۶ درصد به عنوان جریمه به تعرفه عادی و معمول این مشترکان افزوده و در قبوض آب بها اعمال می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان اضافه کرد: از آنجا که این شرکت کار خدمات رسانی بی وقفه به مشترکان را انجام می دهد، نیازمند همکاری شهروندان گرامی برای تداوم ارائه خدمات است.

شریفی با بیان اینکه یکی از راه های همکاری و ادامه خدمات رسانی، پرداخت به موقع قبوض آب بها توسط مشترکان است، گفت: طبق آیین نامه ها در صورتی که مشترکان خانگی چهار دوره (۶ ماه) و مشترکان غیرخانگی ۲ دوره (سه ماه) قبوض خود را پرداخت نکنند، شرکت آبفا نیز ناچار به اعمال قانون خواهد شد.

از جمعیت شهری یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری کردستان ۱۰۰ درصد آن در ۲۷ شهر استان تحت پوشش شرکت آبفا هستند.

شرکت آبفای شهری کردستان دارای ۳۵۷ هزار فقره انشعاب آب، ۳۴۰ هزار انشعاب فاضلاب و پنج هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب است.

۷۳۵۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.