رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در طرح نظارتی ویژه عید نوروز ،مجموع 11 هزار و 535 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی اظهار کرد: از یکم بهمن ماه لغایت 5 اسفند ماه سال جاری در مجموع 11 هزار و 535 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی در حدود 628 مورد تخلف کشف و ۵۳۳ فقره پرونده هم برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

دره‌وزمی عمده تخلفات صورت گرفته را  گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت قلمداد کرد و گفت: در مورد این پرونده ها در مجموع12میلیاردو 556میلیون و 162 هزار و 785ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 593 مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آنها 154مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان یادآوری کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.