حسین اجاقی روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در خصوص حضور خود در تیم ملی فوتبال پیش از بازی های جام جهانی افزود: بنده با دیدگاه مالی و مادی وارد فضای تیم ملی فوتبال نشدم.
وی تصریح کرد: درخواستی از بنده برای حضور در تیم ملی فوتبال برای کمک به بازیکنان شد که با مشورت رئیس فدراسیون ووشو اقدام به همکاری کردم.
اجاقی افزود: هر کس بتواند کمکی به کشور و ورزش ایران بکند نباید دریغ نماید و من هم با این نیت وارد اردوی تیم ملی فوتبال شدم.
سرمربی تیم ملی ووشو ایران گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمد حدود 30 جلسه با تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی کار کردم.
وی افزود: وقتی دیدم بازیکنان فوتبال از نظر جنگندگی به گونه ای کار کردند که مردم و مربیان راضی بودند، خوشحال شدم و افتخار کردم و مزد زحمات خود را گرفتم.
اجاقی در پاسخ به این سوال که آیا برای جام ملت های 2018 آسیا در کنار تیم ملی فوتبال خواهد بود، گفت: در این زمینه هنوز برنامه ای از سوی سرمربی تیم فوتبال اعلام نشده است و چنانچه تیم ملی از بنده بخواهد در کنار تیم باشد، دریغ نخواهم کرد.

**ووشوکاران ایرانی در جاکارتا چینی ها را غافلگیر می کنند
سرمربی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی کامل این تیم برای حضور در رقابت های بازی های آسیایی 2018 نیز گفت: ووشوکاران ایرانی در بازی های جاکارتا ورزشکاران چینی را غافلگیر می کنند.
اجاقی در حاشیه اردوی تیم ملی ووشو ایران در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در پاسخ به این سوال که چرا سرمربی تیم چین، ووشوکاران ایرانی را قدرتی می داند نه تکنیکی، افزود: هر کشوری روی برخی از تاکتیک ها بیشتر تمرکز می کند اما ورزشکاران ایران در بازی های جاکارتا چینی ها را غافلگیر می کنند.
به گزارش ایرنا، ووشوکاران چینی در بازی های آسیایی و جهانی همواره در کنار ووشوکاران ایرانی صاحب بیشترین مدال هستند.
وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی تیم ملی ووشو ایران برای کسب مدال در جدول نهایی مسابقات 2018 جاکارتا چیست، افزود: تیم ملی ایران در این رقابت ها در 4 وزن قابلیت کسب مدال دارد و در 2 وزن بانوان نیز شرایط کسب 2 مدال وجود دارد.
اجاقی افزود: البته کسب مدال بستگی به قرعه و جدول مسابقات دارد ولی با همه اوصاف تیم ملی ووشو ایران در آمادگی کامل برای کسب مدال قرار دارد.
به گزارش ایرنا، اردوی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران تا 6 مردادماه به مدت 10 روز در شهرکرد ادامه دارد.
این اردو به منظور آمادگی برای رقابت در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی با حضور 8 بازیکن و 2 مربی اجرایی شده است.
حسین اجاقی پیش از مسابقات جام جهانی روسیه به عنوان یکی از مربیان تیم ملی فوتبال ایران به جمع ملی پوشان پیوست.
تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه با یک پیروزی مقابل مراکش و یک شکست مقابل اسپانیا و یک تساوی برابر پرتغال در گروه B از رسیدن به مرحله حذفی بازماند.
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.