به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در نشست با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: با توجه به اینکه توریسم درمانی نقش مهمی در حوزه سلامت دارد، پیشنهاد می شود این استان در یکی از رشته های تخصصی به عنوان قطب درمانی معرفی شود.
وی به اشاره به وجود برخی از پزشکان حاذق در چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش لیزر درمانی نیز این استان می تواند به یکی از استانهای مهم تبدیل شود.
نکونام تصریح کرد: وضعیت مالی مردم این استان از نظر اقتصادی مطلوب نیست و ضروری است تا وزارت بهداشت بسته های ویژه بهداشت و درمان برای این استان در نظر گرفته شود.
وی با تجلیل از خیران سلامت چهارمحال وبختیاری گفت: برای حضور بخش خصوصی و ایجاد مراکز درمانی این استان باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
امام جمعه شهرکرد افزود: آمار خوبی در بخش بهداشت و درمان ارائه می شود ولی باید واقعیت های جامعه نیز مد نظر باشد و از ترسیم فضای کاذب دوری کرد.
اورژانس هوایی 115 چهارمحال و بختیاری عصر چهارشنبه با حضور دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، نشست با اعضای هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه، افتتاح فاز الحاقی مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد، افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهدای لردگان و اورژانش 115 این شهرستان از برنامه های سفر 2 روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به چهارمحال و بختیاری است.
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.