به گزارش ایرنا، سهراب ایل بیگی روز پنجشنبه در نخستین شورای اداری چهارمحال و بختیاری در سال 97 تاکید کرد: تمامی معاملات مناقصه، مزایده و خرید دستگاه های اجرایی باید از طریق این سامانه صورت گیرد.
وی، شفاف سازی، رعایت عدالت، کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت، کنترل سیستمی قوانین و مقررات ملی کشور، امکان نظارت برخط در تمامی معاملات، مدیریت گردش مالی و کمک به برنامه ریزی برای تخصیص بودجه از مهمترین مزیت های سامانه تدارکات الکترونیکی دولت محسوب می شود.
وی افزود: این سامانه از سال 1390 در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد و در سال 94 بیشتر دستگاههای اجرایی اقدام به ثبت و عضویت در آن کرده اند که ضرورت ثبت معاملات تاکنون به 174 دستگاه اجرایی و شهرداری ها ابلاغ شده است.
ایل بیگی تصریح کرد: تاکنون 91 دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری برای این سامانه ثبت نام نهایی و 9 دستگاه اجرایی ثبت نام اولیه کرده اند.
وی یادآور شد: در این مدت 969 تامین کننده مناقصه گر و 393 مزایده گر در این سامانه عضویت یافته اند.
مسئول سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تاکنون 472 خرید با 154 میلیارد ریال ارزش از طریق این سامانه انجام شده است.
وی گفت: در این مدت 206 مناقصه به ارزش یکهزار و 974 میلیارد ریال بازگشایی شد.
ایل بیگی تاکید کرد: همچنین 66 مزایده به ارزش 396 میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت شده است.
***
250 هزار قلم راهنمای گردشگری در چهارمحال و بختیاری توزیع شد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با نوروز امسال 250 هزار قلم انواع راهنمای گردشگری بین مسافران ورودی به این استان توزیع شده است.
بهمن عسگری سوادجانی در نخستین شورای اداری چهارمحال و بختیاری سال 97 تاکید کرد: نوروز امسال 7 هزار و 500 نفر در ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان فعالیت داشتند.
وی افزود: 90 بازرس به صورت تیمی نظارت بر فعالیت و نحوه خدمات رسانی ستاد تسهیل سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشتند.
عسگری سوادجانی تصریح کرد: در نوروز امسال هفت هزار و 100 تخت برای مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شد.
وی یادآور شد: از این تعداد دو هزار و 680 تخت مربوط به هتل ها، خانه های مسافر و هتل آپارتمان ها و بقیه مربوط به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال ضریب اسکان مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری 206 درصد نسبت به پارسال رشد یافت.
وی گفت: نوروز سال قبل 50 هزار مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شد و این تعداد امسال به بیش از 152 هزار گردشگر رسید.
عسگری افزود: نوروز امسال 16 بازارچه موقت و 12 بازارچه دائمی تولیدات صنایع دستی چهارمحال و بختیاری را به مسافران ورودی به استان ارائه کردند.
***
جشنواره تولیدات صدا و سیما در استان برگزار می شود
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت:در نیمه نخست امسال بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صدا و سیمای کشور به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.
مهرداد عظیمی تصریح کرد: این رویداد مهم فرهنگی حوزه رسانه با حضور افزون بر یکهزار نفر از فعالان این عرصه برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صدا و سیمای کشور به طور زنده و همزمان از 33 شبکه استانی و شبکه های ملی و برون مرزی پخش می گردد.
وی اظهار کرد: برگزاری این جشنواره نقش مهمی در معرفی ظرفیت ها، قابلیت ها، پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری دارد.
به گزارش ایرنا،در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری دستگاههای اجرایی و دو نماینده و استاندار گزارشی از عملکرد استان در سال 96 و ستاد تسهیلات سفر در نوروز 97 را ارائه کردند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.