ستار فرهادی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:این گروه ها(اکیپ ها) به صورت آماده باش کامل تا پایان زمستان در هر 9 شهرستان استان به خدمت رسانی مشغول هستند.
به گفته وی، با بارش برف روز یکشنبه هشتم بهمن ماه در نقاط مختلف استان، تنها 4راه روستایی استان مسدود شد که با هماهنگی و تلاش های صورت گرفته این راه ها نیز بازگشایی شد.
فرهادی یادآور شد:به دلیل بارش برف و برودت هوا با تصمیم استاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مدارس در روز دوشنبه تعطیل شد و فعالیت اداری نیز با یک ساخت تاخیر صورت گرفت.
به گزارش ایرنا، امسال در طرح زمستانی 210 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و 300 نیروی راهدار مشارکت دارد و همچنین سه هزار تن نمک و 12 هزار تن شن برای رفع مشکلات تردد در مواقع بارش برف و یخبندان در راهدارخانه های استان انبار شد.
شماره تلفن گویای 141 و 33343888-038 آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت راه های استان است و رانندگان قبل از سفر می توانند با تماس با این شماره ها از وضعیت جاده های استان مطلع شوند.
چهارمحال و بختیاری به عنوان کریدور ارتباطی شمال به جنوب کشور ، سه هزار و 700 کیلومتر راه آسفالته در قالب بزرگراه، راه های اصلی، فرعی و روستایی دارد.
با بارش برف تردد در محورها و گردنه های سخت گذر شهرستان کوهرنگ نیز از یکشنبه شب تا روز دوشنبه با زنجیر چرخ انجام شد.
میزبان بارش برف در شهرستان کوهرنگ در روز یکشنبه هشتم بهمن ماه به حدود 40سانتیمتر رسید.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.