به گزارش ایرنا، رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه در این آیین اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور حمایت مادی و معنوی از طرح ها و محصولات تولیدی توسط شرکت های دانش بنیان در راستای رفع نیاز کمیته امداد و همچنین تلاش در جهت شناسایی و توانمند سازی افراد نخبه و خلاق تحت حمایت کمیته امداد به امضا رسید.
اسماعیل پیرعلی افزود: یکی از بهترین راه های توانمند سازی مددجویان کمیته امداد، ارتقای دانش اقتصادی و هدایت فارغ التحصیلان تحت پوشش کمیته امداد به سمت شرکت های دانش بنیان است.
وی با اشاره به توانمندی شرکت های فناور و دانش بنیان در حوزه اشتغال تصریح کرد: پارک علم و فناوری آمادگی دارد با آموزش های تخصصی و ایجاد شرایط برای فارغ التحصیلان مستعد تحت پوشش کمیته امداد زمینه اشتغال این افراد را مهیا کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز در این نشست با اشاره رویکرد جدید این اداره کل در حوزه دانش بنیان اظهار کرد: نیازمند تحول و نگاه نو در حوزه توانمند سازی مددجویان هستیم.
علی ملک پور با بیان اینکه 11 درصد از جمعیت استان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارد، افزود: در سال گذشته 270 میلیارد ریال اعتبار جهت توانمند سازی و ایجاد اشتغال به متقاضیان تخصیص داده شد و در سال 96 نیز 520 میلیارد ریال به تصویب رسید که تاکنون بیش از 320 میلیارد ریال آن جذب شده است.
وی تصریح کرد: 12 هزار طرح اشتغال مددجویان استان در حال اجراست و امید می رود با تعامل پارک علم و فناوری این رقم افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 هزار و 434 یتیم در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش کمیته امداد و یک هزار و 988 نفر نیز تحت پوشش طرح محسنین هستند که از حمایت 17 هزار حامی داخلی و خارج از استان بهره مند هستند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.