جواد کارگران  درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین افزود: این اقدام در راستای رسالت دبیرخانه جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی بین افشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان انجام گرفت.

به گفته وی : این تعداد کتاب به مبلغ ٣٥٠ میلیون ریال بین دانش آموزان شهرستان های استان توزیع شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به هر یک از شهرستان های شهرکرد،کیار، سامان، بن یک هزار جلد کتاب، شهرستان بروجن ٢ هزار جلد و به اداره کل آموزش و پرورش استان نیز یک هزار جلد کتاب اختصاص داده شد.

کارگران با اشاره به نقش موثر جشنواره رضوی در تربیت نسل جوان و نوجوان، افزود: جشنواره کودک و نوجوان رضوی بی شک طی سال های برگزاری، توفیقات بسیاری داشته و کتاب هایی که در این حوزه تولید شده در مقایسه با کتاب های بزرگسالان از اثرگذاری بیشتری برخوردار است.

وی اظهار کرد: فرهنگ رضوی فرهنگ ناب تربیتی است و از آنجاکه مخاطب اصلی جشنواره تولید کتاب رضوی، کودکان و نوجوان هستند می توان از این فرصت بسیار خوب برای تبیین معارف رضوی و سیره امام رضا(علیه السلام) در بین نسل جوان و نوجوان به نحو شایسته ای بهره گرفت.

وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است تا با کمک دستگاه های فرهنگی استان بتوان در توسعه و ترویج فرهنگ رضوی اقدامات بیشتری انجام دهیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 799848
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.