به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد ، در همایش مادران سه شهیدی که با استقبال پرشور دانشگاهیان برگزار شد، مادر شهید مدافع حرم محسن حججی، مادران شهیدان اسکندری، اعتدال‌پور، زاهدی، هلیسائی، شرافت، کریمی پیربلوطی و مردانی، فرزند شهید شیرودی و همچنین جانباز سرافراز سید ناصر حسینی‌پور نوسینده‌ی کتاب پایی که جا ماند، در دانشگاه شهرکرد حضور یافتند و با حضور خود به دانشگاه شهرکرد معنویتی وصف‌ناپذیر بخشیدند.

سید ناصر حسینی‌پور، از حامیان و برگزارکنندگان این همایش تجلیل نمود و گفت: مادران شهدا میراث گران‌قدر جامعه هستند که با ایمان قوی غم از دست دادن فرزند خود را در راه پیروزی نظام و دین به جان خریدند.

این جانباز سرافراز در ادامه خاطراتی از دوران دفاع مقدس و لزوم حق‌شناسی خون شهدا بیان نمود و افزود: مکتب جنگ ملت ایران با نظام سلطه، از قیام عاشورا الهام گرفته و با دست خالی و تنها با صلاح ایمان است.

نویسنده‌ی کتاب پایی که جا ماند یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ی قدرت ملت ایران را خون شهید برشمرد و تصریح کرد: آنچه محاسبات و پیش‌داوری‌های نظام سطله را در عداوت با ملت ایران برهم زده مشاهده‌ی پایبندی به خون شهدا، بصیرت و وجود افرادی چون شهید حججی است.

گفتنی است ، آناهیتا شیرودی فرزند شهید شیرودی نیز در این مراسم مرثیه‌ای پیرامون رشادت‌ها و جایگاه شهید قرائت نمودند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 779382
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.