به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: برغم آنکه سال گذشته 14 هزار و 300 شغل در استان ایجاد شد، اما 33 هزار و 500 نفر متقاضی یافتن شغل در استان بودند.
وی یادآور شد: سال گذشته نرخ مشارکت چهارمحال و بختیاری از 36 به 40 درصد افزایش یافت که این مشکل از دلایل افزایش نرخ بیکاری در استان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مدیریت ارشد استان 176 سفر به شهرستان ها، بخش ها و مناطق محروم این استان در دولت یازدهم برای توسعه زیرساخت ها و اشتغالزایی انجام شد که در این سفرها یکهزار و 45 مصوبه به تصویب رسید که تاکنون 74 درصد آن اجرایی و مابقی در دست اجراست.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در دولت یازدهم به منظور استفاده از نظر قشرهای مختلف با هدف تسریع در روند توسعه ای بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری 130 نشست با اعضای تشکل ها و 30 جلسه هم اندیشی با دانشگاهیان و گروه های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان برگزار شد.
وی افزود: در این مدت ستاد توسعه چهارمحال و بختیاری تشکیل و کمیته هایی برای ترسیم و پیگیری طرح های مهم توسعه ای در این استان فعال شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این مدت انتخابات به درستی و سلامت برگزار و درگیری ها، بازداشت ها و کشتارهای دوره های قبل به پایان رسید و انتخابات برخی از نقاط استان که مشارکت 120 درصدی داشته منطقی شد.
وی یادآور شد: در دولت یازدهم برای شناسایی مشکلات مختلف و ارائه راهکارهای علمی برای رفع آن از توان نیروهای بومی و محلی بهره گیری شد.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در این مدت دولت توانست طرح تحول سلامت، ارتقای ملی و رشد امنیت کشور را اجرایی و به نتایج مطلوبی دست پیدا کند.
وی با اشاره به نزدیکی دومین سالگرد شهدای فاجعه منا افزود: توانمندی ضعیف رژیم آل سعود در برگزاری مراسم حج عامل اصلی بروز این فاجعه بود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: رژیم آل سعود نه تنها خادم الحرمین نیست، بلکه خائن الحرمین است.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور افتتاح طرح های چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.