مهراب عالی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین  با تاکید بر نقش مالیات در توسعه اقتصادی کشور گفت: مالیات اهمیت ویژه ای در تامین منابع مالی مورد نیاز دولت جهت توسعه اقتصادی و زیرساخت های عمرانی کشور دارد.
وی گفت: باید برای افزایش در آمدهای مالیاتی فرهنگ سازی و اعتماد سازی مناسب صورت بگیرد تا مردم با اطمینان هر چه بیشتر بخشی از در آمد حاصل از فعالیت های اقتصادی خود را به عنوان مالیات به دولت پرداخت نمایند .
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه و آگاه سازی شهروندان از نقش مالیات در توسعه کشور، نقش تعیین کننده ای در تحقق اهداف بلند برنامه های کلان اقتصادی، از جمله اقتصاد مقاومتی دارد.
عالی تصریح کرد: اگر مردم ازمحل هزینه کرد مالیات آگاه باشند و تاثیر مالیات های پرداختی خود را در شهر و استان محل سکونتشان مشاهده کنند، با اطمینان و اعتماد بالاتری اقدام به پرداخت مالیات خواهند نمود.
وی در پایان گفت: پویش مردمی (#من_هم_مالیات_می_پردازم) با آگاهی از تاثیر نخبگان هر جامعه ای در شکل دهی به رفتار و کنش های مردم آن جامعه،و با استقبال نخبگان، هنرمندان، مسئولین، بازاریان و عامه مردم در آستانه هفته فرهنگ سازی مالیاتی(16 الی 23 تیر ماه)در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 693653
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.