مصطفی محسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش تخلفات تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمانداری های مربوطه ارجاع تا مراتب لازم پیگیری شود.
وی ادامه داد: نامزدهایی که بنرهای تبلیغاتی خود را در محل هایی غیر از نقاطی که شهرداری تعیین کرده است نصب کنند، خلاف قانون عمل کرده اند که پس از پیگیری لازم و انجام مراتب قانونی، بنرها از سوی نیروی انتظامی و شهرداری جمع آوری می شود.
به گزارش ایرنا، در پی بی توجهی برخی از نامزدهای شوراها نسبت به قانون تبلیغات، شهرداری شهرکرد نیز بیانیه ای در این زمینه صادر کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: از نامزدهای انتخاباتی خواست است، بعنوان شهروندی که بنابر حس مسئولیت حضور در عرصه انتخابات را وظیفه خود دانسته اند و در صورت موفقیت، قدم در مسیر قانونگذاری و نظارت مدیریت شهری خواهند گذاشت، حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از آلودگی بصری را بعنوان اولین گام وظیفه خود دانسته و از نصب هرگونه بنر، عکس و پوستر در محل های غیرمجاز و ایجاد آشفتگی تبلیغاتی و آلودگی بصری جلوگیری کنند.
ادامه این بیانیه تصریح شده است: شهرداری شهرکرد علاوه بر مکانهای ثابت اقدام به جانمایی 100 محل برای نصب پوسترهای تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر کرده و به استناد ماده 92 قانون شهرداری ها، نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته بر روی دیوارها به جز جایگاه های در نظر گرفته شده، ممنوع است.
به گفته رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری 4 هزار و 720 داوطلب در این انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد 36 نفر رد صلاحیت شده و تاکنون 200 نفر از گردونه رقابت انصراف داده اند.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
چهارمحال و بختیاری با بیش از 900 هزار نفر جمعیت، 40 شهر و بیش از 900 روستا دارد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.