به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در جمع مردم شهرستان لردگان در دبیرستان حضرت زینب (س) این شهر تاکید کرد: مسئولان به منظور حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رأی اقدامات لازم را انجام دهند.
وی افزود: هر فردی که منتخب مردم در انتخابات باشد برای تمامی مردم، مسئولان و قشرهای مختلف قابل احترام خواهد بود.
سلیمانی دشتکی به اقدامات فراوان دولت یازدهم به منظور توسعه شاخص ها در مناطق مختلف کشور به ویژه نقاط محروم و کمتر برخوردار مانند چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: در این مدت تورم از 43 به 7 درصد کاهش یافت.
وی با اشاره به خدمات دولت یازدهم در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این مدت میزان گازرسانی استان از 83.5 به 94.5 درصد رسید.
استاندار چهارمحال و بختیاری به افزایش طول بزرگراه های چهارمحال و بختیاری از 110 به 320 کیلومتر در زمان دولت یازدهم اشاره و اظهار کرد: در این مدت مشکل آب آشامیدنی 220 شهر، روستا و ناحیه صنعتی استان رفع و به کمتر از 40 مورد رسید.
وی با اشاره به موفقیت های هسته ای و نتایج مطلوب برجام در دولت یازدهم گفت: با پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در برجام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا منزوی شد.
سلیمانی دشتکی به آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب بن – شهرکرد – بروجن به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: برای اجرای این پروژه در سال گذشته یکهزار و 930 میلیارد ریال از منابع مختلف ملی و استانی اختصاص یافت.
وی افزود: با بهره برداری از پروژه انتقال آب بن – شهرکرد – بروجن زمینه بهره مندی افزون بر 460 هزار نفر جمعیت چهارمحال و بختیاری از نعمت آب آشامیدنی سالم فراهم می شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: ارتقای وضعیت بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول سلامت در کشور و چهارمحال و بختیاری یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید است.
وی یادآور شد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید برای تجهیز بیمارستان مالخلیفه در شهرستان لردگان و ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردی بهشت امسال به صورت همگانی برگزار می شود.
شهرستان لردگان در 160کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.