سید محمدرضا سید نبوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره خرید کالاهای ایرانی در آستانه سال جدید و تاثیر آن بر بهبود فضای اقتصادی کشور، اظهار کرد: خرید کالای داخلی از سوی مردم و حمایت آنان از تولیدات ملی ، رونق اشتغال فرزندان ایران را به دنبال دارد.
به گفته وی، اگر تولید ملی در ایران رونق بگیرد، به دنبال آن شاخص های اقتصادی کشور توسعه یافته و باعث می شود نظام اقتصادی در جامعه قوی تر شود.
وی با بیان اینکه نظام قوی تر، زندگی شاداب تر برای مردم و رفاه عمومی را به دنبال دارد، ادامه داد: با خرید کالاهای ایرانی، چرخ تولید و صنعت داخلی بهتر می چرخد.
وی با بیان اینکه مقامات قضایی برای ورود کالای مشابه تولید داخل و ورود قاچاق کالا باید سخت گیرانه تر عمل کنند، تصریح کرد: با عزم ملی برای خرید کالاهای ایرانی، می توان از واردات کالاهای مشابه تولید داخلی و ورود قاچاق کالا به کشور جلوگیری کرد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با خرید کالای ایرانی باید توان رقابت تولید داخلی را ارتقاء داد.
نبوی با بیان اینکه اطلاع رسانی و تبلیغات عمومی برای خرید کالای ایرانی را باید افزایش داد، افزود: مردم با غیرت ایرانی خود که همیشه سربلند بوده اند،در زمان حاضر نیز با خرید کالاهای وطنی اقتصاد مملکت را حفظ و قوی تر می کنند.
به گفته وی، با ترغیب مردم به خرید کالای داخلی می توان به استقلال اقتصادی رسید که این امر عدالت اجتماعی و عدالت اقتصادی را در کشور رواج می دهد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، کمپین خبری خرید کالای با کیفیت داخلی را با هدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، از نیمه اسفندماه آغاز کرده است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:محمود رئیسی
7361/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.