به گزارش ایرنا، سردار علی محمد اکبری شامگاه سه شنبه در نشست بررسی وضعیت طرح های سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بقیه این تعهدها تا ابتدای سال آینده تحقق می یابد.
وی افزود: مجتمع مسکونی 236 واحدی کارکنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری سال آینده به بهره برداری می رسد.
اکبری تصریح کرد: روند پیشرفت اجرایی 217 طرح عمرانی، ورزشی، بهداشتی و خدماتی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در وضعیت مطلوبی است.
وی یادآور شد: برای تکمیل نیمی از این طرح ها 340 میلیارد ریال تأمین شده است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای تأمین مابقی این اعتبار به مبلغ 160 میلیارد ریال با استاندار رایزنی شده تا از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شود.
وی افزود: در این نشست با واگذاری زمین برای ساخت بیمارستان در شهرکرد و حسینیه در هفت کانون گردشگری چهارمحال و بختیاری و همچنین تأمین اعتبار به منظور مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در محلات آلوده استان موافقت شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: عملکرد سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، عمرانی، فرهنگی و اقتصادی مطلوب و قابل قبول است.
قاسم سلیمانی دشتکی تاکید کرد: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان همکاری داشته باشند.
وی یادآور شد: تکمیل و بهره برداری از پروژه های سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری می تواند در شاخص های توسعه ای استان مؤثر باشد.
به گزارش ایرنا، رزمندگان سپاه قمر بنی هاشم در قالب تیپ مستقل 44قمر بنی هاشم(ع) در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود به یادگار گذاشتند.
وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.