ذبیح الله غریب در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز رونق بخش تولید است، گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های بخش کشاورزی برای توسعه استان ضروری است.

وی بیان کرد: در سال گذشته شاهد افتخارات زیادی در عرصه‌های مختلف کشاورزی از جمله رتبه برتر استان چهارمحال و بختیاری در ارزیابی‌های وزارت جهاد کشاورزی، رتبه برتر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، کسب رتبه دوم امور اراضی استان در شاخص‌های واگذاری و توسعه اراضی، رتبه دوم اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، معرفی نمونه‌های برتر بخش کشاورزی استان و… بودیم.

غریب با اشاره به بهره گیری از دانش روز در کشاورزی، افزود: کشاورزان ما به این باور رسیده‌اند که از دانش روز استفاده کنند و تولیدات نشان می‌دهد استفاده علم و دانش در کشاورزی چه میزان تأثیرگذار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیازمند ورود سرمایه گذار است، تصریح کرد: سرمایه گذاری در تولید از سودآورترین کارهای در حوزه اقتصاد بوده است که در این میان بخش کشاورزی جایگاه بالایی دارد.

وی عنوان کرد: توسعه کشاورزی از اهمیت بالایی برخورداراست و بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌هایی بیشماری برای توسعه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1397796
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.