به گزارش ایرنا، فرجام سمیعی روز سه‌شنبه به خبرنگاران تاکید کرد: به‌ منظور انجام نظارت و بازرسی دقیق از اماکن گردشگری، اقامتی، رفاهی و پذیرایی استان ۸ بازرس در قالب ۲ گروه تا ۱۵ فروردین سال آینده فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: این گروه‌ها به‌منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا نسبت به دقت بیشتر در بازرسی‌ها و نظارت‌ها اقدام خواهند کرد.

سمیعی تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی در اماکن گردشگری، اقامتی، رفاهی و پذیرایی استان، نسبت به معرفی افراد خاطی به مراجع ذی‌صلاح قضایی اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: مردم می‌توانند هرگونه تخلف احتمالی در اماکن گردشگری، اقامتی، رفاهی و پذیرایی چهارمحال و بختیاری را با شماره تلفن‌های ۰۳۸۳۳۳۴۹۷۶۰ در میان بگذارند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های بازرسی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به‌منظور جلوگیری از پذیرش مسافر و یا ارایه خدمات در هر کدام از گردشگری، اقامتی، رفاهی و پذیرایی استان تشکیل و فعال شده است.

ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت قرمز اعلام کند.

شست‌ و شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.