به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی شیرازی در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرکرد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در دل و قلب مردم ایران روشنی ایجاد کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم را از ظلمات به سمت نور و صراط المستقیم الهی هدایت کرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی کشور را از دست بیگانگان نجات دارد و در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با تقدیر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تاکید کرد: امروز مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان نشان دادند که پای انقلاب ایستادند و با امام خود تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام شیرازی در ادامه با اشاره به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی یک شیعه واقعی بود.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران بیان کرد: سردار سلیمانی نماد عبودیت است و از دوران جنگ تا امروز یک لحظه هم برای منافع خود حرکت نکرد و تا آخرین قطره خون پای نظام و ولایت ایستاد.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی در مسیر گام دوم انقلاب جان خود را تقدیم کرد تا با خون خود دشمنان اسلامی و نظام اسلامی را با شکست مواجه کند.

وی ادامه داد: تا زمانی که انتقام خون شهید سلیمانی را از دشمن نگیریم آرام نمی‌گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران عنوان کرد: زمانی دل همه آرام خواهد گرفت که عاملان ترور شهید سلیمانی در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند و به سزای عمل خود برسند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت محکم‌تر از گذشته ایستاده است، بیان کرد: جبهه مقاومت با شجاعت و قدرت انتقام شهادت سردار سلیمانی را خواهد گرفت.

وی گفت: توطئه‌های دشمن با شکست مواجه شده است و پرچم انقلاب در جهان به اهتزاز درخواهد آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1351194
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.