به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محمدرضا مظاهری ضمن اعلام این خبر افزود: ثبت طرح و برنامه برای رویداد «فهما» تمدید شده است و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند تا ۴ بهمن سال جاری فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: پیش از این ثبت طرح و برنامه برای رویداد «فهما» تا ۲۵ دی مهلت داشت که با موافقت رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تمدید شد.

وی با بیان اینکه ۴۳۴ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعالیت می کنند ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از ابتدای رویداد ملی «فهما» در تلاش هستند تا فعالیت های خود در زمینه های فرهنگی، هنری، مذهبی و ... را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

مظاهری گفت: در آیین اختتامیه رویداد ملی فهما ۱۸۰ کانون برتر در هشت شاخص اصلی قرآن و عترت، پاسداشت مناسبت های ملی و مذهبی، فضای مجاری، اوقات فراغت، ابتکار و خلاقیت، هنری و ادبی و ۳۴ شاخص فرعی معرفی و تجلیل می‌شوند. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با قرعه کشی که هر هفته در برنامه سیمای خانواده صورت می گیرد ۱۲ کانون برتر معرفی می شوند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1330328
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.