سردار غلامحسین غلامزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تسلیت ماه محرم از عزاداران حسینی (ع) افزود: پلیس همواره برای تامین نظم و امنیت در مراسم‌های عزاداری سالار شهیدان در ماه محرم آمادگی کامل دارد.

وی گفت: نیروی انتظامی همزمان با ماه محرم در این پویش عظیم عزاداری حسینی برای تامین و برقراری امنیت و نظم در عرصه حاضر خواهد بود.

این فرمانده ناجا در استان به تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: همراهی عزاداران، مسوولان هیات‌های مذهبی ، مسوولان تکایا و دسته های عزاداری نسبت به رعایت مقررات در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم عزاداری موثر خواهد بود.

غلامزاده یادآور شد: پلیس با هرگونه اعمال انحرافی از قبیل قمه زنی، استفاده از آلات و ادوات نامتعارف موسیقی، استفاده از تصاویر خرافی و نامناسب و سایر رفتارهای موهن و گل مالی خودروها مقابله کنند.

به گفته وی، نیروی انتظامی با هرگونه حرکت انحرافی از جمله مواردی که مسوولان هیات ها توجیه شده اند و نباید انجام شود برخورد و با کسانی که از این مراسم معنوی سوء استفاده کنند، برابر قانون برخورد لازم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس ارزیابی های انجام شده استان چهارمحال وبختیاری یکی از استان‌های امن کشور است و کمترین میزان جرائم در استان مشاهده می شود.

آیین های عزاداری در چهارمحال و بختیاری با حضور بیش از یک هزار و ۷۰۰ هیات مذهبی در شهرستان های ۱۰ گانه استان برگزار می شود.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.