نصرت الله لطفی عصر دوشنبه در آیین تجلیل از یاوران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: انقلاب اسلامی نه سلطه گر نه سلطه پذیر است بلکه با جوشش  و غیرت مردمی برای احیا دین  مبین اسلام و حرمت بخشیدن به شرف انسانیت با رهبری امام راحل بدست آمد.   

 وی تصریح کرد: در گام نخست انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با دسیسه های مختلف جنگ نظامی ، تهدید و تحریم اقتصادی و جنگ نرم فرهنگ با امت اسلامی ایران وارد نبرد سنگین شد که ملت انقلابی و ولایتمدار با ولایت مداری خود، حیله دشمن را خنثی و مایوس کرد.

لطفی افزود:انقلاب اسلامی با بیانیه مقام معظم رهبری، وارد گام دوم انقلاب که گام توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور شده است . 

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی در طول سال ، موجب اتحاد امت اسلامی و مایوس شدن دشمنان داخلی و خارجی می شود.

جعفر مردانی افزود: سال گذشته به وجود خارج شدن آمریکا از برجام و افزایش نرخ قیمت  کالاهای اساسی و تورم اقتصادی، مردم در ۲۲ بهمن یک  حماسه جاویدان را خلق کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد. 

وی، مردم را صاحب و وارث اصلی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم با داشتن بصیرت و آگاهی ، توطئه دشمنان خارجی و استکبار جهانی در ضربه زدن به اصل نظام اسلامی را می شناسند و  قاطعانه در برابر تحریم و تهدید اقتصادی دشمن ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه  از یاوران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری  تجلیل و قدردانی شد.

۶۱۹۹ /۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.