به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود : دریادلان جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند همان گونه که مقام معظم رهبری خطاب به دشمنان فرمودند ، دوران بزن و دور رو دیگر تمام شده است توقیف نفتکش انگلیسی یک رسوای برای استعمارگر پیر انگلیس بود.

وی گفت : اکنون جمهوری اسلامی ایران در اقتدار کامل به سر می برد و دشمنان انقلاب اسلامی از هر توطئه ای برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند ولی هر بار توطئه آنها با حضور مردم خنثی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه تاکید کرد: رسالت ائمه جمعه رفع ابهامات و روشنگری و بیان توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای آحاد مردم جامعه است.

نکونام با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید مورد توجه همگانی قرار گیرد افزود : برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید جدیت داشت و این فریضه وظیفه همه  است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از حضور مردم در بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی قدردانی کرد.

2097

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.