سردار غلامعباس غلامزاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: در راستای مقابله با حوادت چهارشنبه آخر سال و اجرای طرح بازرسی از اماکن 13 توزیع کننده مواد محترقه دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه با شادی مردم مخالف نیستیم، اظهار داشت: سال گذشته با همکاری و همراهی مردم با نیروهای امنیتی و انتظامی حادثه خاصی در چهارشنبه آخر سال رخ نداد.
سردار غلامزاده با اشاره به اقدامات پیشگیرانه چهارشنبه آخر سال افزود: خودروهای برهم زننده نظم و آرامش مردم در شب چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف می شوند.
وی از آغاز طرح ترافیکی نوروزی از روز گذشته (25اسفندماه) تا 17 فروردین ماه سال آینده در استان با شعار 'پرهیز از خطر و افزایش آرامش در سفر خبر داد و گفت: طرح نوروزی انتظامی و امنیتی نیز از 29 اسفندماه تا 17 فروردین ماه سال آینده در استان اجرا می شود.
وی در ادامه افزود: در راستای افزایش امنیت 30 واحد انتظامی استان با اولویت مرکز استان از سال آینده به دوربین البسه مجهز می شوند.
سردار غلامزاده از اجرای طرح های مقابله ای با قاچاق و مبارزه با مواد مخدر در سال جاری اشاره کرد و گفت: طی سال جاری 33 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم و 2.5 تن انواع مواد مخدر کشف شد.
وی با اشاره به افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان افزود: بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر در این مدت به قصد توزیع در استان بوده است.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: در این مدت بیش از 400 میلیارد ریال کالای قاچاق نیز در استان کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 150 هزار ماموریت موفقیت آمیز از سوی ماموران پلیس در سطح استان انجام شده است.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.