به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار کیار افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم، این نظام شکل گرفت و الگویی شایسته برای ملت های آزادیخواه جهان شد.
وی ادامه داد: نظام اسلامی از زمان شکل گیری تاکنون با هجمه ها و توطئه های بسیاری از قبیل جنگ تحمیلی، ترور، تحریم، تهاجم فرهنگی و فشارهای اقتصادی از سوی دشمن مواجه بوده اما هیچ یک از این نقشه ها نتوانسته آسیبی به نظام وارد کند.
عباسی، همراهی و حمایت مردم را رمز تقویت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم همواره نظام خود را حمایت کرده اند و ضروری است تا در شرایط کنونی کشور که دشمن به دنبال ناامید کردن آنهاست هوشیاری خود را حفظ کرده و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری به دستاوردهای نظام در استان اشاره کرد و گفت: 90 درصد زیرساخت های استان پس از سالهای پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شد.
عباسی در ادامه با قدردانی از خدمات قدمعلی مردانی فرماندار سابق شهرستان کیار به وظایف اصلی فرمانداران اشاره کرد و افزود: فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت دارای 4 وظیفه محوری برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها، پیگیری برنامه ها و نظارت بر فعالیت ها و ارزیابی مدیران شهرستان از جمله این وظایف است.
وی خاطرنشان کرد: اگر فرماندار در این 4 محور موفق عمل کند مردم هم او را حمایت می کنند اما اگر از این امور غفلت ورزد و دنبال سیاست بازی باشد از مسیر منحرف و مردم هم ناراضی می شوند.
به گزارش ایرنا، علی فتح نصیریان در این آئین بعنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
شلمزار مرکز شهرستان کیار در 20 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.