به گزارش ایرنا، جعفر مردانی روز دوشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان جهاد و مقاومت چهارمحال و بختیاری افزود : باید از دانش و تجربه ارزشمند این جهادگران در راستای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس به بهترین شکل استفاده کرد.
وی تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید انقلاب اسلامی در این دوران که دشمن به تهاجم فرهنگی به راه انداخته است، یک ضرورت انکارناپذیر است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ، در ادامه با بیان این که هر ملتی در طول تاربخ خود فراز و نشیب های متعددی را تجربه کرده است، افزود: یکی از سخت ترین و ماندگارترین این تجربه ها ، دفاع از تمامیت ارضی و استقلال باورها و اندیشه هاست.
مردانی افزود: دفاع مقدس، آثار و پیامدهای مثبتی چون افزایش همبستگی ملی، انسجام نیروهای داخلی، و خود اتکایی در تولید و خودکفایی در عرصه نظامی ، پزشکی، انرژی صلح آمیز هسته ای و صنعت هوا و فضا برای ایران اسلامی را به ارمغان آورد..
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری اتحاد، انسجام و پیروی از ولایت فقیه را رمز سربلندی جمهوری اسلامی دانست و گفت: جهان به حقانیت نظام جمهوری اسلامی پی برده است و آزادیخواهان منطقه ، استکبارستیزی انقلاب اسلامی را الگو خود قرار داده اند.
به گزارش ایرنا، در این آیین از کتاب دفاع مقدس با عنوان ' یک دست هم صدا دارد ' رونمایی و از تعدادی از خانواده شهدای که در دوران اسارت به شهادت رسیدند، تجلیل شد.
چهارمحال و بختیاری 2 هزار و 439 شهید گلگون کفن، 7 هزار و 253 جانباز سرافراز، 508 آزاده و بیش از 70 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.