هجومى که اخیراً بویژه با بکارگیرى شیوه هاى مزورانه اطلاع رسانى در فضاى مجازى برپا شده است، ابداً از سر دلسوزى و خیرخواهى نیست بلکه کل تقدس و ایمان را نشانه گرفته و با ظاهرى دلفریب مى خواهد اعتماد عمومى را زایل و خودباورى رامضمحل و راه را براى اباحه گرى و تسلط دشمنان و بدخواهان هموار کند.

به گزارش جماران، مصطفی میرسلیم در کانال تلگرامی خود نوشت:  در عظمت قیام  امام حسین علیه السلام براى مقابله با جریان رسمى و حکومتى ظلم و جور و نیز استضعاف فکرى مردم و جهل و گمراهى آنها و چگونگى طراحى موفق براى اصلاح امور مسلمانان ، دوست و دشمن متفق الرأى اند. 

 در تأثیر گذارى هنر در شکلهاى گوناگونش بویژه مرثیه سرایى براى پاسداشت عظمت مصیبت فاجعه کربلا ، و نیز در ارزش آثار ماندگار و گرانقدرى که همچون ترجیع بند مرحوم محتشم_کاشانى ، جزو میراث فرهنگى ما است، کسى تردید ندارد. 

 در مورد انحرافات متنوع و متعددى که در ١٤ قرن گذشته ، در بدفهمى ریشه هاى اصیل قیام حسینى نزد خواص و عوام ایجاد شده یا با طراحى دقیق علیه جامعه شیعه آفریده اند و خسارتهاى بزرگى که در شکل سوگوارى هاى خلاف شرع پدیدار ساخته است ، و در سوء استفاده شیادان و شیاطین انس در لباسهاى مختلف سیاسى و روحانى و روضه خوانى و تعزیه گردانى و دانشگاهى و فرهنگى، از آن فاجعه عظمى براى مقاصد و منافع شخصى و گروهى شکى وجود ندارد. 

 آنچه همواره علماى اعلام و حکماى والامقام و دلسوزان و خیرخواهان حقیقى امت در فکر آن بوده اند ، بهره مندى بحق از قیام و ایثار امام حسین علیه السلام و یاران با وفا و بى نظیرش بوده است. نقد بر عملکرد سوء استفاده کنندگان از آن مصیبت نیز هیچگاه تعطیل نشده و نخواهد شد؛ ولى هجومى که اخیراً بویژه با بکارگیرى شیوه هاى مزورانه اطلاع رسانى در فضاى مجازى برپا شده است، ابداً از سر دلسوزى و خیرخواهى نیست بلکه کل تقدس و ایمان را نشانه گرفته و با ظاهرى دلفریب مى خواهد اعتماد عمومى را زایل و خودباورى رامضمحل و راه را براى اباحه گرى و تسلط دشمنان و بدخواهان هموار کند و بنابراین باید به طور جدى با این جریان مسموم و منحرف و ضد آگاهى مبارزه و شگردهاى آن را افشا کرد. ما هرچه داریم از همین محرم و صفر است و دشمنان ما نمى خواهند از ما چیزى بماند و آرزو مى کنند آنچه با خون دل فراوان ایجاد شده نیز ضایع شود. حلقومشان بریده و دستشان کوتاه باد. 

سید_مصطفى_میرسلیم

 ٢٥ شهریور ١٣٩٦- مدینه منوره

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.