نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که موضوع رفع حصر، به هر طریقی حل نشود انسجام ایجاد نخواهد شد؛ لازم است بزرگان برای این موضوع راه حلی پیدا کنند

به گزارش جماران، مسعود پزشکیاندر اینستاگرام خود نوشت: چهل سال از انقلاب می‌گذرد و ما همچنان مدیران را تغییر می‌دهیم اما مشکلات حل نمی‌شود. به نظر می‌رسد مشکل از آدم‌ها نیست. این ساختار است که باید اصلاح شود.

 همه ما از #کرد، #ترک، #لر، #عرب و عجم با هم برابر هستیم و آنچه بین ما حکم می‌کند باید #قانون و #عدالتباشد؛ چرا که اگر این گونه نباشد ثبات ایجاد نخواهد شد.

 مقام معظم رهبری بارها بر ضرورت وحدت تاکید کردند چرا که آنچه باعث اقتدار و قدرت کشور می‌شود انسجام داخلی است و هر چه انسجام وجود نداشته باشد کشور دچار از هم پاشیدگی خواهد شد و قدرت کشور تضعیف می‌شود.

 تا زمانی که موضوع #رفع_حصر، به هر طریقی حل نشود انسجام ایجاد نخواهد شد؛ لذا به اعتقاد من لازم است بزرگان برای این موضوع راه حلی پیدا کنند.
 مدیران ما باید آموزش ببینند، تا اشکالاتشان رفع شود. اما به جای این کار، مدیران تغییر می‌کنند و مدیران جدید تا نگاه مشترکی با مجموعه خود پیدا کنند فرصت چهار ساله‌شان به اتمام رسیده است. این در حالی است که عمر مفید مدیریت در کشور ما دو و نیم سال است.
 یکی از مشکلات این است که ما با #تعامل کار نمی‌کنیم. دولت وزرای پیشنهادی خود را انتخاب کرده ولی تا جایی که می‌دانم در این زمینه تعامل چندانی وجود نداشته است. در چنین شرایطی ممکن است تقابل ایجاد شود و هزینه های بالایی به کشور تحمیل شود.
 متاسفانه برخی رسانه‌ها،‌ تلویزیون و روزنامه‌ها چنان حواشی #مراسم_تحلیف را بزرگ کردند که کل مراسم تحلیف تحت الشعاع قرار گرفت.

برخی نمایندگان به عدم دعوت از بزرگان اهل تسنن اعتراض داشتند که به نظرم وارد بود، اما آقای لاریجانی گفت غرض و مرضی در این زمینه وجود نداشته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.