وزیر کشور با انتشار چند عکس از سفر خود به استان لرستان در صفحه اینستاگرام خود با بیان این که در حال حاضر موضوع کشور ما اقتصاد، تولید و اشتغال است باید از موضع و منظر توحیدی به مسئله کار نگاه کنیم، گفت: نگاه دولت به اقتصاد نگاه دینی و ارزشی است اگر اندیشه ما از جایگاه تفکر توحیدی باشد تمام تلاش ما عبادت خواهد بود

به گزارش جماران، عبدالرضا رحمانی فضلی می نویسد: در حال حاضر موضوع کشور ما اقتصاد، تولید و اشتغال است و باید تلاش کنیم با حفظ انسجام و وحدت به عنوان اولویت اول این مقوله هم در دستور کار باشد. تاکید می کنم معنای دولت را به عنوان همه دستگاه های اجرایی حاکمیت می دانیم، مجلس، نمایندگان، قوه قضاییه و سایر دستگاه ها باید متعهدانه خود را مسئول بدانند و مردم نیز محور اصلی فعالیت می باشند و مسئولان باید با بسیج  مردم، برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های مردمی در حوزه های مختلف فعالانه اقدام کنند.
نگاه دولت به مسئله اقتصاد نگاه دینی و ارزشی است و چون در چارچوب یک نظام مقدس مبتنی بر آموزه های دینی و الهی  زندگی می کنیم و این انقلاب را میراث شهدا می دانیم، پس باید از موضع و منظر توحیدی به مسئله کار نگاه کنیم. اگر اندیشه ما از جایگاه تفکر توحیدی باشد تمام تلاش ما عبادت خواهد بود، در این صورت رقابت و اختلاف و انشقاق میان افراد از بین می رود، چون همه در یک مسیر حرکت می کنیم. در استان لرستان استعدادهای خوب و ظرفیت‌های بالایی وجود دارد، همه ظرفیت ها و منابع آب و خاک در لرستان موجود است و در حوزه مدیریت بهترین و قوی ترین مدیران را در این استان مشغول به خدمت هستند. سرمایه های بسیار زیادی در لرستان وجود دارد و آنچه می تواند استعدادها را فعال کند مدیریت است. مدیریت این کار هم به عهده همه مدیران است. باید نگاه من و شما این باشد که به مردم خدمت کنیم و مردم را نیز وارد کار کنیم، باید پس انداز و زحمت و کار و تلاش را فرهنگ جامعه کنیم. تجربه یک سال گذشته نشان می‌دهد که استان لرستان خوب کار کرده و همه مدیران تلاش خود را انجام دادند و از استاندار و دستگاه‌های اجرایی انتظار دارم تجربه سال ۹۵ را در ۹۶ برای جهش عملیاتی کنند.

"سفر به استان لرستان"

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.