اظهارنظر والیبالیست های ایران بعد از شکست مقابل ایتالیا

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران تجربه بالای بازیکنان ایتالیا را دلیل برتری آن ها دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سومین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 امروز (پنج‌شنبه 16 تیرماه) با 6 دیدار در دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم پیگیری می‌شود. تیم‌های ایران و ایتالیا از گروه ششم این رقابت‌ها در شهر گدانسک به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد.

امیررضا سرلک پس از بازی برابر تیم ایتالیا گفت: مسابقه خوبی بود و می‌توانستیم این بازی را به نفع خود به پایان برسانیم، اما ایتالیا باتجربه‌تر از ایران بازی کرد. فردا بازی سختی برابر اسلوونی داریم و برای ایران نتیجه این مسابقه بسیار مهم است. پیروزی در این دیدار شانس ما را برای صعود به مرحله بعد بیشتر می‌کند به همین دلیل تمرکزمان روی این بازی است و تمام تلاش خود را می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

محمدرضا حضرت‌پور پس از بازی برابر ایتالیا گفت: بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند و با امتیازی نزدیک نتیجه را به تیم قدرتمند ایتالیا واگذار کردیم. کسی نبود که در زمین تلاش نکند، اما موفق نبودیم البته باز هم برای صعود فرصت داریم و بعد از ریکاوری آماده مسابقات بعدی می‌شویم. امیدوارم با پیروزی برابر اسلوونی و صربستان به مرحله بعد صعود کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید