جی پلاس؛

شعله ور شدن آتش اختلاف در کمیسیون ورزشکاران!

دومین نشست کمیسیون ورزشکاران با غیبت 9 نفر از اعضا برگزار شد و این موضوع حاشیه جدیدی ایجاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، مونا کلهران مقدم؛ دومین نشست کمیسیون ورزشکاران عصر روز گذشته در آکادمی ملی المپیک برگزار شد؛ نشستی که برای تصمیم‌گیری درباره مهمترین اتفاق سال یعنی انتخابات کمیته ملی المپیک 9 غایب داشت و با حضور 11 عضو برگزار شد و به نظر می رسد این غیبت برنامه ای از پیش تعیین شده بود.

بعد از پایان دوره پیشین کمیسیون، خیلی‌ها امیدوار بودند در این دوره همدلی بین ورزشکاران بیشتر باشد و بسیاری از کاندیدا وعده های شیرینی نیز دادند اما با حاشیه های زیاد در اولین نشست و غیبت 9 نفر از اعضا در جلسه دوم مشخص شد این همدلی میان ورزشکاران وجود ندارد و آن وعده ها واهی بوده است.

کمیسیونی که اساسا برای حمایت از ورزشکاران تشکیل شده تا حرف ورزشکاران زده و حق و حقوقشان گرفته شود، این روزها به میدان جنگی تبدیل شده که همه به دنبال یارکشی هستند.

ورزشکارانی که باید مرام و منش پهلوانی داشته باشند و این روزها رفتار و گذشت آقا تختی را سرلوحه کار خود قرار دهند، به دنبال پست و جایگاه برای خود می گردند.

این طور که به نظر می رسد 9 غایب جلسه دوم کمیسیون ورزشکاران به دنبال برگزاری نشست خبری هستند تا حرف های خود را بزنند و این یعنی آغاز حاشیه جدید. با توجه به شرایط موجود و اتفاقات رخ داده باید دید این کمیسیون می‌تواند به کار خود ادامه دهد یا خیر؟

دیدگاه تان را بنویسید