«تدفین» محمد تنابنده در سینما

فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده از فردا در گروه سینمایی هنرو تجربه اکران می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده و تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده از چهارشنبه ۱۰ مردادماه در سینماهای گروه هنر و تجربه میزبان تماشاگران خواهد بود و در آستانه اکران اولین پوستر این اثر نیز رونمایی شده است.  


این فیلم که براساس فیلمنامه‌ای به قلم محمد تنابنده ساخته شده، با محوریتی ضدجنگ و با پرداختن به موضوعی انسانی در لوکیشن‌هایی در شهرستان دامغان مقابل دوربین رفته است.

حسین مهری، توماج دانش بهزادی، محمود نظرعلیان، مجید سعیدی، حامد طاهری، ایوب دمان و … از جمله بازیگران فیلم «تدفین» هستند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «تدفین» آمده: خیلی خنده داره ... چشمهات و ببندی و باز کنی ببینی بابات  نیست ... ببندی و باز کنی ببینی مادرت نیست. ببندی و باز کنی ببینی عشقت نیست…
‌  
محمد تنابنده علاوه بر این اثر، فیلم بلند «آبستن» را نیز کارگردانی کرده و همچنین سال‌هاست به‌عنوان فیلمنامه‌نویس فعالیت می‌کند که مجموعه‌های «نون خ»، «پایتخت» و «دودکش» آثاری هستند که وی در آن‌ها به‌عنوان فیلمنامه‌نویس فعالیت داشته است.

«تدفین» محمد تنابنده در سینما

فهرست کامل عوامل این فیلم عبارتند از: سرمایه‌گذار و جانشین تهیه‌کننده: محمدجعفر فرد حسینی، مجری طرح و مدیر تولید:  امیر صیدآبادی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان:  علی مهرآسا، جانشین تولید: مصطفی‌ فرد حسینی، منشی صحنه: لیلا مربی، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح چهره‌پردازی: هاشم فغانی،  تدوین: بابک قائم، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی، آهنگساز: نیما عظیمی‌نژاد، عکاس: پیام باورصاد، طراح گرافیک: مت باکس استودیو.

در گروه سینمایی هنر و تجربه فیلم‌های «عصب کشی»، «حبس مجرد»، «لاله کبود»، «۷۶۰۰» و بسته فیلم کوتاه سیمرغ نیز در حال اکران است.

دیدگاه تان را بنویسید