به گزارش ایرنا، علی فتحی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اعضای شورای اسلامی شهر همدان فارغ از بحث ها و جناح بندی های سیاسی، همواره دغدغه خدمت رسانی به مردم، توسعه و پیشرفت شهر همدان را دارند و برای تحقق این اهداف از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
وی اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم جناح بندی نمی شناسد و اجازه نخواهیم داد مباحث سیاسی به شهر و مدیریت شهری آسیب بزند.
این عضو شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: در این بین فراکسیون امید در راستای منافع شهروندان گام برداشته و در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری در مسیر توسعه و آبادانی شهر حمایت خود را از شهردار و مدیریت شهری دارد.
فتحی پیرامون انتصاب و تغییرات صورت گرفته در حوزه مدیران سازمان های مختلف شهرداری همدان گفت: شورای اسلامی شهر همدان اختیار عمل را به شهردار داده است و معتقدیم شاخصه معرفی این مدیران، توانمندی و کارآمدی آنهاست.
وی افزود: در این بین متاسفانه عده ای برای تحقق منافع شخصی خود به دنبال تفرقه افکنی هستند در حالیکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، خدمت به مردم باید در اولویت کارها باشد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه جای تفکرات سیاسی در محافل سیاسی است، گفت: معابر و خیابان های سطح شهر نیاز به رشد و پیشرفت عمرانی و خدمات شهری است و به همین دلیل اجازه نخواهیم داد مباحث سیاسی به شهر و مدیریت شهری آسیب برساند.
شورای اسلامی شهر همدان 11 عضو دارد که اکثریت را فراکسیون امید تشکیل می دهند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.