به گزارش ایرنا حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه در آیین آغاز به کار مدرسه فوتبال شهرداری همدان افزود: اهداف بزرگ لازمه رشد و پیشرفت استان است و باید با استفاده مطلوب از ظرفیت های بالقوه ، جایگاه همدان را در سطح ملی ارتقا بخشید.
وی اضافه کرد: همدان از توان و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و شایسته رسیدن به جایگاه برتر کشور و منطقه است.
حاجی بابایی با تاکید بر استفاده مناسب از توان و زیرساخت های موجود در اعتلای تیم های فوتبال پاس و شهرداری بیان کرد: تیم پاس زمانی ظرفیت ملی و بین المللی داشت اما افرادیکه بتوانند این تیم را نگه دارند، نداشتیم و با این حال فرصت برای جبران وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باید به سمت کلانشهر شدن پیش برود و همه مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز در این آیین گفت: توجه جدی به تیم های پایه فوتبال شهرداری را هدفگذاری کرده ایم.
سعید خوشبخت افزود: ورزش بهترین فرصت برای فعالیت فرزندان در فضای سالم و پرنشاط است و می تواند سنین پایه را از گرایش به سمت فضای مجازی دور کند.
وی با اشاره به اینکه والدین توجه لازم را به فعالیت ورزشی فرزندان داشته باشند گفت: شهرداری بسترهای لازم برای فعالیت سنین پایه را مهیا ساخته است.
وی به حضور قدرتمند تیم فوتبال شهرداری در رقابت های لیگ دسته 2 کشور اشاره کرد و افزود: حمایت همه جانبه از این تیم در فصل جاری داریم.
مدرسه شهرداری همدان با حضور 430 نوآموز و11 مربی در زمین چمن باشگاه شهرداری آغاز به کار کرد.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.