به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان فراملی همدان اظهار کرد: بحث ماده 88 به مثابه غده ای است که باید عمل شود.
وی اضافه کرد: اینکه مکان های ورزشی در مزایده قرار بگیرد، در واقع به این معنا است که ورزش پولی شده است؛ در حالیکه باید مکان های تخصصی به هیات های ورزشی واگذار شود.
وی بیان کرد: این موضوع باعث می شود که هیات های ورزشی نتوانند مکان های ورزشی را در اختیار قرار بگیرند و در واقع پولی شدن به ضرر ورزش کشور است.
داورزنی اضافه کرد: البته وزیر ورزش و جوانان در حال پیگیری برای حل این مشکل است چرا که دغدغه مهمی برای هیات های ورزشی دارد.
وی افزود: هیات های ورزشی به صورت داوطلبانه در راستای توسعه امر ورزش تلاش می کنند و هم اینک 50 هزار نفر در قالب مسئولیت در هیات های ورزشی استان ها، با عشق و علاقه در خدمت توسعه ورزش هستند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: هم اکنون 14 هزار هیات در سطح شهرستان ها و یکهزار و 400 هیات در سطح استان ها در رشته های مختلف ورزشی فعال هستند.
وی با ابراز خرسندی از رویداد بین المللی همدان 2018 و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال جاری میلادی، افزود: کسب میزبانی های بین المللی به رونق گردشگری ورزشی کمک شایانی می کند و انتظار می رود به این مهم توجه شود.
داورزنی بیان کرد: تاریخ همدان مملو از افتخارآفرینان در عرصه های مختلف است و در جنگ تحمیلی نیز شاهد رشادت های سرداران بزرگ این استان بوده ایم.
وی امنیت کشور را مرهون جانفشانی شهدای گرانقدر دانست و گفت: امروزه هراس دشمن از نفوذ ایران در منطقه است و این در واقع درد اصلی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکاست.
داورزنی افزود: امروزه کشورمان با رشادت های سرداران بزرگی نظیر شهید همدانی و شهدای گرانقدر مدافع حرم توانسته است علاوه بر امنیت، از جایگاه مهم در منطقه برخوردار شود.
وی بیان کرد: نفوذ ایران در منطقه منجر به احساس خطر غرب شده است و امنیت ایران در خاورمیانه نیز با رشادت های شهدای گرانقدر و سردار قاسم سلیمانی ایجاد شده است.
وی با تاکید بر اینکه دشمن جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته است، گفت: شرایط فعلی ما در دنیا و برنامه ریزی دشمن به مراتب از دوران دفاع مقدس سخت تر و خطرناک تر و رسالت همه ما سنگین تر است.
داورزنی یادآور شد: امروزه رسالت همه دست اندرکاران ورزش کشور تقویت سلامت فکری و روانی جوانان و نوجوانان است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.