به گزارش ایرنا آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان افزود: مصرف کالای خارجی ضربه به اقتصاد کشور و نوعی خودزنی محسوب می شود.
وی اظهار کرد: در شرایطی که توان و فناوری تولید هر کالایی را داریم، وارد کردن اجناس بی کیفیت خارجی ظلم و ستم به کارگران ایرانی است.
امام جمعه همدان گفت: در سال جدید با شهدا و تمام شخصیت های ارزشی نظام هم پیمان شده و برای تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب بکوشیم.
آیت الله محمدی ریشه فقر، بیکاری جوانان و از هم گسستگی بنیان خانواده ها را در مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی کارخانه ها براثر واردات بی رویه دانست.
وی در بخشی دیگر از خطبه ها ولادت حضرت علی(ع) را تبریک گفت و افزود: مرور تاریخ اسلام و فضائل امیرالمومنین(ع) برای همه نسل ها ضروری است.
خطیب جمعه همدان با اشاره به سرمایه گذاری های هنگفت دشمنان برای تخریب چهره حضرت علی(ع) گفت: به همان اندازه که دشمنان برای بدنامی این امام همام تلاش کردند، شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) در راه حمایت و پشتیبانی از ایشان سستی و کاهلی کردند.
آیت الله محمدی خاطرنشان کرد: در هیچ دوره ای از تاریخ به شخصیتی به اندازه حضرت علی(ع) ظلم و ستم روا نشده و اکنون زمان ستم زدایی از چهره مبارک امیرالمومنین(ع) است.
وی با اشاره به اینکه نهج البلاغه قطره ای از خطبه ها و سخنان حکیمانه حضرت علی(ع) است، اضافه کرد: نهج البلاغه باید به تمام دنیا صادر شود.
امام جمعه همدان یادآورشد: امام اول شیعیان علی(ع) فرصتی برای فرهنگسازی و تربیت شاگرد نداشت و تمام وقتش صرف جنگ های گوناگون می شد، وگرنه کره زمین را سراسر شیعه می کرد.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.